dokhtarkebritforoosh

ღƊøҚɦŦΛŔღҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦღ

دیــــگــــری مــرا میــــسوزانــــد و منـــــه احمـــ✌ــق ،سیگـــ☠ـــار را..

چه عاشقانه است این روزهای ابری

چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی

چه عاشقانه است شکفتن گلهای اقاقیا

چه عاشقانه است قدم زدن در سر زمین عشق

و من

چه عاشقانه زیستن را دوست دارم

عاشقانه لا لایی گفتن را دوست دارم

عاشقانه سرودن را دوست دارم

عاشقانه نوشتن را دوست دارم

عاشقانه اشک ریختن را...

دفتر عاشقانه ی من پر از کلمات زیبا در نثار

بهترین و عاشقانه ترین کسانم...

و من

عاشقانه می گریم...

عاشقانه می خندم...

عاشقانه می نویسم...

و در سکوت تنهایی عاشقانه می میرم...



نظرات شما عزیزان:

سيا
ساعت0:36---17 ارديبهشت 1392
سلام.

وبلاگاي ايراني پر شده از اين سارا جوتا هما جونا عسل جونا بلغيس جوتا ....

دلم نيومد حرفمو نگم....

تو جماعت ما هر آدمي فك ميكنه درداي خودش بزرگ تر از بقيه هستش....

شايد از يه روز به بعد ساعت ها شاسد سال ها به اين حماقت تلخ بخنديم.

چيه همش از گريه زاري تنهايي

چرا نمياي يه ايده اي مثل تحما سختي ها

اميد به زندگي

راه ها شناخت آدمي

مهم تر از همه شناخت خود شخص رو بگيد...

اينم شد كار خدايش تو اين وضعيت قمر در عقرب اين حس عاشقونه يا به نوعي احساسات بيش از حد رو داريد.

بس ديگه.اين تريپ برداشتنا...

بســــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ه.



سادات
ساعت20:34---13 اسفند 1391
سلام خیلی قشنگ بود گریم گرفت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 2:24 PM توسط ƊøҚɦŦΛŔҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦ|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir