dokhtarkebritforoosh

ღƊøҚɦŦΛŔღҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦღ

دیــــگــــری مــرا میــــسوزانــــد و منـــــه احمـــ✌ــق ،سیگـــ☠ـــار را..

 

بعده اين همه دروغ حالا فهميدم چرا يه دفعه عوض شدي كه چي بوده ماجرا خيلي سخته باورش وقتي پيش اون بودي وقتي خوش بودين باهم منه ديوونه همش نگرانت ميشدم داره ميسوزه دلم واسه احساس خودم چرا تا حالا نميدونستم يكي ديگه با تو هم نفسه ديوونه بودم كه به تو دل داده بودم هيچ وقت نفهميدي تو اون شب هاي سرد زمستون همش عكست تو جلو چشمام بود عكسي كه ازت گرفته بودم يادته هرشب وقتي ميخواستم بخوابم عكستو نگاه ميكردم تا شایدخوابتو ببينم

و ميدانم كه نميداني بخاطر تو چه عذابي كشيدم آره اون بي وفا خود تو بودي تو بودي كه عهدو شكوندي ؛  منو تو ماه ها واسه ماه ها بعدمون حرف زده بوديم ؛ چرا چي شد كه يه باره دست منو رها كردي آره خوب كاري از اون بالا پرتم كردي پايين دلت خنك شد ؛ ازین بدتر ديگه چي ميخواي دلم شكست مثل غرورم؛

نميدانم كه چي شد به دام تو افتادم من ساده كه فكر ميكردم تو ساده اي ؛ نه ديوونه من بودم كه به تو دل داده بودم ؛  هيچ وقت نخواستي حرفامو بشنوي من عاشقت بودم دوستت داشتم بد كردي با من فكرشم نميكردم يه روز بخواي تركم كني ؛  ديگه تموم شد دنيا اگه دنياست سهم منو از تو ميگيره مرگت نباشه كسي دستو نگيره ؛ اما ميدونم دستي گرفتي ؛ دستي كه بخاطرش از عشق من گذشتي ديگه نميخوام حتي لحظه اي به تو فكر كنم؛

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////



نظرات شما عزیزان:

fakhrosadat
ساعت12:13---21 دی 1391
yade........................................................ .....................oftadam hey

night girl
ساعت22:34---11 آذر 1391
salam
khobi?
zahra nastaranam
linkam kon jigar
linket kardam


m0h3n
ساعت22:54---9 آذر 1391
harvaght az in harfa mishnavam kheyli be ham mirizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 آذر 1391ساعت 9:36 PM توسط ƊøҚɦŦΛŔҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦ|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir