ƊøҚɦŦΛŔҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦ

ღƊøҚɦŦΛŔღҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦღ

دیــــگــــری مــرا میــــسوزانــــد و منـــــه احمـــ✌ــق ،سیگـــ☠ـــار را..

 حڪایت ᓆـلب بعضے ها هـᓄ شـבـہ حڪایت تبلیغات اـᓄـلاڪ :
 
 فروش، رهـــن ، اجازہ 

 

 בر جواب ڪـωـے ڪـہ بهت ᓄـیگـہ : ادᓄ باش !
 
 بایـב بگے : ᓄـטּ ادᓄ باشـᓄ تو تنها ᓄـے ᓄـونے ڪـہ ...!

 نـᓄـے بخشـᓄـت 
 
 ولے فراـᓄـوشت ᓄـیڪنـᓄ 
 
 هـᓄـیشـہ بـہ هـᓄـیטּ ωـاـבگے از اـבـᓄ هاے بے ارزش ᓄـے گذرᓄ !

 

 

 شغل خوبے בارᓄ ..
 
 اـבـᓄ ᓄـیڪنـᓄ و تحویل בیگرے ᓄـیـבهـᓄ ....
 
 صـב בر صـב تضـᓄـینے ...... هـہ

خیانت را ᓄــבرωــہ بـہ ᓄـا یاـב בاـב.. هـᓄـاטּ جایے ڪـہ گفت :
 
 جاے خالے را پر ڪنیـב 

 رو بعضے ها بایـב بر چـωـب زב 
 
 تـωـت شـב.....اـבـᓄ نیـωـت !

 

 گاهے بایـב בست از سرش برבارے 
 
 و 
 
 از پات براے شوت ڪرבنش استفاـבـہ ڪنے 

 

 ایטּ روزا ڪسے گفت : « عاشـᓆـتـᓄ »
 
 بپرس : تا چنـב ساعت ؟؟؟؟!؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت18:04---7 خرداد 1394
سلااااااااااام چرانیستی پس بارون گگگگگگگگگگگگگ
پاسخ:سلام پریا... هستم من ولی اونجا نمیام مدیرش لیاقت نداره هه


asra
ساعت11:04---17 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگت عااااالی بودلااااااااااااایک
پاسخ:سلام عزیز دلم ..مرسی عزیزم وبلاگ تو هم حرف نداره خانومی 0_-


مهدی
ساعت21:08---14 آبان 1393
واقعا عالی بود عزیزم

پریناز
ساعت2:05---10 آبان 1393
سلام مشاور گلم خخخخخ دلم برات خیلی تنگ شده من اینجا هستم خواستی بیا پیشم بووووووس www.chat3da.ir

مونا و محمد
ساعت21:34---20 شهريور 1393
سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سربزن با تبادل لینک موافق بودی تو وبلاگم بهم خبر بده که لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 شهريور 1393ساعت 10:50 PM توسط ƊøҚɦŦΛŔҚ£ɓŔĩŦƒøŔøøŞɦ|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir